Comença l’European Doctoral School of Demography-EDSD, Curs 2019-2020

Durant els dos propers cursos acadèmics, el Centre d’Estudis Demogràfics acollirà la seu de l’European Doctoral School of Demography (EDSD). Aquest programa de Doctorat aporta als estudiants una sòlida base de coneixements en demografia i estadística i, en mètodes i tècniques demogràfiques de projecció i modelatge.

El programa, d’11 mesos de durada, s’inicia a principis de setembre amb uns cursos preparatoris al Max Planck Institute for Demographic Research (MPIDR), a Rostock (Alemanya).

Alumnes de la nova edició de l’EDSD

A partir del 4 novembre i fins al juliol de 2020, la 15ª edició de l’EDSD s’impartirà en el CED.

Del CED, hi participen:
Albert Esteve, Director de l’EDSD al CED
Mariona Lozano, Degana de l’EDSD al CED
Elisenda Rentería, Degana dels estudiants de l’EDSD al CED
Socorro Sancho, Responsable de Programes Docents i Formació del CED
Xavi Ruiz, Responsable Informàtic de l’EDSD al CED

I els alumnes, Miguel González Leonardo, doctorand en Demografia (UAB) i Momoko Nishikido, amb Màster en Demografia Económica (Lund University, Suècia), que han estat valorats molt positivament pel comitè de selecció de la EDSD i realitzaran la seva investigació en el marc del CED.

Miguel González Leonardo

Momoko Nishikido