Curs d'Estiu. Métodos de investigación en Demografía Histórica para el tratamiento de datos censales y parroquiales

Organitza: Asociación de Demografía Histórica-ADEH; Centre d’Estudis Demogràfics

Lloc: Centre d’Estudis Demogràfics

Hora: 00:00 - 00:00

MATRÍCULA OBERTA FINS EL 8 de juny

Ja estem preparant la 3a. edició del Curs d'Estiu "Métodos de investigación en Demografía Histórica para el tratamiento de datos censales y parroquiales", Curs que es realitzarà del 8 al 17 de juliol, en el Centre d’Estudis Demogràfics.

El Curs es divideix en 5 mòduls, 3 conferències d'experts internacionals i una visita-taller.

Mòduls i professorat:
1) Construcción de bases de datos. Professora: Joana M. Pujadas Mora
2) Análisis Demográfico. Professor: Amand Blanes
3) Regresión logística. Professor: Joaquín Recaño
4) Series temporales. Professor: Sebastián Ruiz
5) Event History Análisi. Professor: Pau Miret

Ponents:
1) Jan Kok (Catedràtic d'Història Econòmica, Social i Demografia, Radboud University, Nijmegen, Països Baixos)
2) Isidro Dubert (Catedràtic d'Història Moderna, Universidad de Santiago de Compostela)
3) Josep Lladós i Alicia Fornés (Director i Investigadora Ramón y Cajal, Centre de Visió per Computador, UAB)

El Taller es realitzarà a l’Arxiu Comarcal del Baix Llobregat, sota la tutorització de la seva directora, M. Luz Retuerta.

Matículació i més informació en el següent enllaç.